Skip to content

Stap1: Als organisator gaat u van start met het maken van een account. Nadien kan u een organisatie aanmaken via de ‘Aan de slag’ knop op de homepagina: www.ticketbuddy.be.

Stap2: Na het aanmaken van een organisatie klikt u onder de rubriek ‘Evenementen’ op ‘Niew Event’. Hier dient u het gegevensformulier in te vullen. U kan de gegevens nadien altijd aanpassen onder de rubriek ‘Instellingen’ van het evenement zelf.

Stap 3: Wanneer het evenement aangemaakt is dient u de betalingen te activeren. U kan de betalingen activeren bij ‘Uitbetalingen’. Hier wordt u doorverwezen naar betalingsverwerker Stripe waar u de gegevens moet invullen. Zodra de gegevens goedgekeurd zijn door Stripe bent u bijna klaar voor de verkoop.

Stap 4: De laatste stap is het aanmaken van tickets. Bij het ‘Evenement’ kan u tickets aanmaken door het formulier in te vullen. Van zodra u een andere rubriek dan ‘Uitgeschakeld’ aanklikt staan de tickets open voor verkoop.